Logo
Noguera Pallars Jussà Pallars Sobirà Pla d'urgell Segarra Urgell Les Garrigues
Totes les notícies
Galeria Fotogràfica
Activitats de ponent
Anuncis breus
Opinió
L'entrevista
Cartes al director
Cerca Avançada
Segarra
Mati
Mati
Tarda
Tarde
Max: 28Min: 13
Mes Informacio a www.meteocat.com
Mapa Comarques de Ponent Pallars Sobirà Pallars Jussà Noguera Segarra Urgell Pla d'Urgell
Anuncis Breus a Comarques de Ponent
Guissona 26/11/2009
Guissona inaugura un dipòsit amb capacitat per a 4 milions de litres d’aigua
Veure Imatge

El director general d’Administració Local del Departament de Governació i Administracions Públiques, Carles Bassaganya, acompanyat del director dels serveis territorials a Lleida, Tomàs Pujol, i del president del consell comarcal de la Segarra, Xavier Casoliva, inaugurarà demà al matí les obres del dipòsit d’abastament d’aigua a la vall del Sió a Guissona.
El nou dipòsit d’aigua, de 4.000 metres cúbics de capacitat, està situat dins la xarxa d’abastament a la vall del Sió, i rep el cabal provinent del canal Segarra Garrigues des de l’estació d’elevació de Ratera. La seva funció és reservar cabal d’aigua als nuclis de la Morana, Sant Martí de la Morana, Gra, Guissona, Massoteres, Talteüll, Palouet, Sanaüja, Torà i Biosca.
L’obra ha tingut un cost de 459.589 euros, dels quals el Departament de Governació i Administracions Públiques n’ha finançat 208.349 euros a través del Pla Únic d’obres i Serveis de Catalunya.

© Copyright Centre Disseny Innova S.L.
Avda. Catalunya n°61 entresol 1ª 25.300 Tarrega
Tel: 973314698 Fax: 973314699
generalitat.gif Nosaltres | Contactar | Publicitat | Tarifes | Informació Legal