|
Em posaré en el tema de la construcció d’habitatges. No tots els constructors treballen de manera incívica, però ni ha més d’un que ho fa.
Demano al regidor d’urbanisme, que es passegi per la nostra ciutat, suposo que no ho fa. Es clar, els politics de l’equip de govern estan massa enfeinats als despatxos, enlloc de passejar per la nostra ciutat i escoltar els problemes que tenim els targarins. Doncs s’assabentaria que hi ha construccions que tot i tenir els permisos en regla, no compleixen les ordenances municipals, aquestes s’han de fer complir i si convé sancionar l’empresa infractora.
No crec que faci falta la denúncia dels veïns per comprovar el problema, nomes cal que hom doni un tomb pels nostres carrers. Un exemple el pot trobar en una obra ubicada al barri de Fàtima, la qual resulta molt molesta per als veïns, s’està fent cas omís a les ordenances municipals, envaint la meitat del carrer. El veïns no poden aparcar davant de casa seva, perquè si ho fan ningú passaria pel carrer, un container de restes d’obra es va quedar tot un cap de setmana al carrer, incomodant totalment al transit.
Això seria un bon començament per predicar des de l’ajuntament amb l’exemple del civisme a la nostra ciutat. I al mateix passejar-se podran observar la proliferació d’antenes parabòliques als balcons i façanes de la ciutat.
Josep Maria Gili Cabestany
Plataforma per Catalunya a Tàrrega
|