Finques Gilabert
Logo
Noguera Pallars Jussà Pallars Sobirà Pla d'urgell Segarra Urgell
Totes les notícies
Galeria Fotogràfica
Activitats de ponent
Anuncis breus
Opinió
L'entrevista
Cartes al director
Anuncis Breus a Comarques de Ponent
Cerca Avançada
Segarra
Mati
Mati
Tarda
Tarde
Max: 28Min: 13
Mes Informacio a www.meteocat.com
Mapa Comarques de Ponent Pallars Sobirà Pallars Jussà Noguera Segarra Urgell Pla d'Urgell
Finques Gilabert
Cervera 11/03/2010
La Passió de Cervera celebra l’assaig general
Veure Imatge

La Passió de Cervera va celebrar el passat diumenge 7 de març un assaig general en el qual hi podien assistir familiars dels actors i responsables d’agències de viatges. L’espectacle va comptar amb la presència d’unes 300 persones.
D’altra banda, el proper diumenge 15 de març començaran les representacions oficials amb més de 500 reserves, el doble que la passada edició.
Els responsables van explicar que esperen recuperar el nombre de visitants respecte l’any passat. Per aquest motiu ofereixen packs anticrisis, descomptes del 30% en el preu de les entrades i importants descomptes per a grups de més de 20 persones. A més, enguany la Passió ha reduït de 8 a 6 les representacions. Aquestes tindran lloc els dies 14, 21 de març i 2 d’abril en castellà, i els dies 11, 18 i 25 d’abril en català.
S’ha de dir també que aquest 2010 el director de l’espectacle és l’actor Joan Ninot que ha firmat un conveni de tres anys amb el Patronat. Per la seva part, Ninot ha decidit renovar l’espectacle per fer-lo més modern i atrevit i cridar així l’atenció del públic jove. Entre les novetats, enguany la Passió començarà amb un dels últims quadres a mode de feed back i els assistents al final de l’espectacle veuran que cau aigua, fet que s’aconseguirà amb un efecte especial en el que s’ha treballat en els últims mesos.
El patronat de la Passió va presentar la nova temporada el passat 27 de febrer fent un repàs dels 529 anys de la seva existència. Per recordar-ho, s’ha editat un vídeo de 30 minuts en el qual s’expliquen les diferents etapes per les quals ha passat l’espectacle.

© Copyright Centre Disseny Innova S.L.
Avda. Catalunya n°61 entresol 1ª 25.300 Tarrega
Tel: 973314698 Fax: 973314699
generalitat.gif Nosaltres | Contactar | Publicitat | Tarifes | Informació Legal