Logo
Noguera Pallars Jussà Pallars Sobirà Pla d'urgell Segarra Urgell Les Garrigues
Totes les notícies
Galeria Fotogràfica
Activitats de ponent
Anuncis breus
Opinió
L'entrevista
Cartes al director
Cerca Avançada
Noguera
Mati
Mati
Tarda
Tarde
Max: 29Min: 15
Mes Informacio a www.meteocat.com
Mapa Comarques de Ponent Pallars Sobirà Pallars Jussà Noguera Segarra Urgell Pla d'Urgell
Anuncis Breus a Comarques de Ponent
Balaguer 22/04/2010
Presenten la XXIII Mostra de Coques de Recapte en el marc de Fira Balaguer
Veure Imatge

El president de la Societat Gastronòmica i Cultural del Comtat d’Urgell, Josep Mª Morell, acompanyat per diferents membres de la Junta i de l’alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, van presentar ahir la XXIII Mostra Nacional de Coques de Recapte i Samfaina que tindrà lloc els propers dies 30 d’abril, 1 i 2 de maig dins el marc de Fira Balaguer i més concretament dins l’espai d’alimentació natural i artesana.
La coca de samfaina com es coneix a Balaguer serà un dels atractius dins la Fira essent un dels productes gastronòmics més importants de la terra que es promocionaran juntament amb la mel, el vi i l’oli.
En aquesta Mostra hi haurà 18 forners de Balaguer i comarca, que presentaran les seves coques amb les variants corresponents en el recapte utilitzat.
S’ha d’afegir que s’està treballant, paral·lelament, en la creació d’una marca de qualitat per aquesta coca de samfaina que de ben segur serà un atractiu més a tenir en compte en el moment de visitar la ciutat de Balaguer.
La coca d’aquesta Mostra es podrà assaborir amb un tiquet que donarà dret a dos talls de coca, un cafè, i una cervesa i amb el número del tiquet s’entrarà en el sorteig d’un electrodomèstic.

© Copyright Centre Disseny Innova S.L.
Avda. Catalunya n°61 entresol 1ª 25.300 Tarrega
Tel: 973314698 Fax: 973314699
generalitat.gif Nosaltres | Contactar | Publicitat | Tarifes | Informació Legal