Logo
Noguera Pallars Jussà Pallars Sobirà Pla d'urgell Segarra Urgell Les Garrigues
Totes les notícies
Galeria Fotogràfica
Activitats de ponent
Anuncis breus
Opinió
L'entrevista
Cartes al director
Cerca Avançada
Pla d'urgell
Mati
Mati
Tarda
Tarde
Max: 30Min: 14
Mes Informacio a www.meteocat.com
Mapa Comarques de Ponent Pallars Sobirà Pallars Jussà Noguera Segarra Urgell Pla d'Urgell
Anuncis Breus a Comarques de Ponent
Mollerussa 16/06/2010
Redueixen el sou dels regidors del consistori de Mollerussa

L’Ajuntament de Mollerussa té previst aprovar en el proper Ple ordinari d’aquest dijous la modificació de les retribucions dels membres de la corporació seguint els barems fixats com a orientatius per la Comissió Municipalista de Catalunya, formada per representants de la Federació Catalana de Municipis i l’Associació Catalana de Municipis. D’aquesta manera, l’alcaldessa reduirà el sou en un 7%; el regidor de Règim Intern, Cultura i Educació, Eduard Comalada, en un 6% , i la resta de regidors amb retribució, en un 5%. Així mateix, també es redueix en un 5% les indemnitzacions que cobren els regidors per assistències a plens i a comissions i un altre 5% les assignacions que té cada grup municipal. Aquesta mesura permetrà estalviar al consistori 5.528 euros des d’aquest juny i fins a desembre.
D’altra banda, el Ple també té previst aprovar el primer Pla d’Igualtat d’Oportunitats de l’Ajuntament de Mollerussa, que tindrà una durada de dos anys fins al 2012 i que inclou objectius i mesures a desenvolupar en diferents àmbits de la gestió organitzativa. Entre aquestes mesures preveu equilibrar la presència d’homes i dones en els òrgans de presa de decisions, l’accés al treball, promoció professional i condicions laborals, fomentar la conciliació de la vida familiar, personal i laboral o fomentar la inclusió del criteri d’igualtat d’oportunitats en les comunicacions institucionals tant internes com externes així com també prevenir l’assetjament o actituds discriminatòries, entre altres.
Un altre dels punts que es debatran al Ple és l’aprovació inicial de la cessió de terrenys al departament d’Educació per a la construcció de la nova escola Les Arrels i es donarà compte de la revisió del padró que fixa la població de Mollerussa a 1 de gener de 2010 en 14.764, xifra que suposa un increment de 332 persones respecte a un any enrere.

© Copyright Centre Disseny Innova S.L.
Avda. Catalunya n°61 entresol 1ª 25.300 Tarrega
Tel: 973314698 Fax: 973314699
generalitat.gif Nosaltres | Contactar | Publicitat | Tarifes | Informació Legal