Logo
Noguera Pallars Jussà Pallars Sobirà Pla d'urgell Segarra Urgell Les Garrigues
Totes les notícies
Galeria Fotogràfica
Activitats de ponent
Anuncis breus
Opinió
L'entrevista
Cartes al director
Cerca Avançada
Pla d'urgell
Mati
Mati
Tarda
Tarde
Max: 30Min: 14
Mes Informacio a www.meteocat.com
Mapa Comarques de Ponent Pallars Sobirà Pallars Jussà Noguera Segarra Urgell Pla d'Urgell
Anuncis Breus a Comarques de Ponent
Mollerussa 26/01/2012
Volen modificar una ordenança per regular millor el mercat setmanal

L’Ajuntament de Mollerussa portarà a l’aprovació del Ple que se celebrarà aquest vespre la modificació de l’ordenança que regula el mercat setmanal del dimecres amb l’objectiu d’ordenar amb més rigor l’activitat que hi duen a terme les 168 parades que actualment hi treballen, segons l’alcalde Marc Solsona. La modificació proposa obligar a tots els propietaris de les parades a tenir visible la targeta que els acredita per dur a terme la venda ambulant en aquest mercat i s’estipula una sanció de 10 euros per aquells que no ho facin ja que fins ara únicament se’ls amonestava verbalment. Així mateix, estipula que si un propietari deixa d’abonar dos mesos pot ser expulsat del mercat i deixar el lloc als paradistes que estan en llista d’espera, els quals actualment superen els 200.
L’alcalde ha explicat que la regidoria de Mercats està duent a terme des del passat mes de juliol una tasca d’actualització de tots els permisos que han de tenir els paradistes per poder treballar a Mollerussa i durant aquesta tasca es va detectar que prop d’un 25% havien deixat de pagar determinades quotes, que abans es cobraven cada trimestre i que ara des de començament d’any han passat a ser mensuals per facilitar-ne el pagament, segons ha indicat l’alcalde. En aquest sentit, Solsona ha explicat que s’ha parlat amb tots els propietaris i s’ha establert el sistema perquè al mateix temps que abonin les quotes mensuals puguin també anar pagant progressivament el deute que tenen. L’alcalde ha dit que “cal ordenar el mercat perquè no estem en disposició de renunciar a cap ingrés” ja que segons ha afegit l’Ajuntament ingressa cada mes entre 10.000 i 11.000 euros.
A banda d’aquest punt, el Ple també debatrà ratificar els estatuts de l’Associació de Municipis per la Independència a la qual l’Ajuntament es va adherir després que fos aprovat en el Ple del mes de novembre passat per 11 vots a favor (CiU i ERC), 4 abstencions (PSC i PxC) i un vot en contra (PP).

© Copyright Centre Disseny Innova S.L.
Avda. Catalunya n°61 entresol 1ª 25.300 Tarrega
Tel: 973314698 Fax: 973314699
generalitat.gif Nosaltres | Contactar | Publicitat | Tarifes | Informació Legal