El passat dijous 14 de setembre els Mossos d’Esquadra van detenir dos menors al carrer Germans Castelló de Mollerussa per tràfic de drogues. Els detinguts van reaccionar evasivament a l’adonar-se de la presència policial, fet que va dur als agents a pensar que es podia tractar d’una compravenda de droga.
Al primer identificat se li van localitzar 17 bossetes individuals d’haixix, una altra peça d’haixix, una bàscula de precisió i 5 pastilles d’èxtasi en una ronyonera que havia llençat al terra. L’altre detingut duia amagades en una butxaca 13 bossetes més d’haixix i una ampolla petita amb benzodiacepina, un líquid que barrejat amb haixix i pegament permet obtenir un compost conegut com karkubi, amb un elevat poder psicotròpic i amb efectes al·lucinògens.
Els dos menors van ser detinguts com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i es va informar a la Fiscalia de Menors. Un d’ells ha quedat a càrrec dels pares, mentre que l’altre, que s’havia fugat d’un centre de menors a finals de juliol, ha passat a disposició de la Direcció General d’Atenció a la Infància i a l’Adolescència.