El 34è Concurs de Grups de Teatre de Tàrrega clou amb més de 1.400 espectadors

El Concurs, organitzat pel Grup de Teatre BAT, va donar el seu tret de sortida el 25 de febrer

DSC02122
photo_camera Moment de la funció ‘Diner (molt) Negre’ representada per la Juventut de la Faràrandula de Sabadell. Foto: Asmaa R. Bellahbib

Aquest passat dissabte, 1 d'abril, el Concurs de Grups de Teatre Ciutat de Tàrrega va tancar la seva 34a edició amb l'obra ‘Diner (molt) Negre’ de Ray Coney, una comèdia anglesa plena de confusions i malentesos a partir de la troballa de milers de bitllets dins d’una cartera, representada pel grup de teatre familiar, Joventut de la Faràndula de Sabadell.

El concurs, organitzat pel Grup de Teatre BAT, ha presentat al llarg de sis setmanes muntatges amb diferents temàtiques i estils del gènere de la comèdia. L'edició d'enguany, ha abaixat el teló amb un balanç molt positiu, ha comptat amb més de 1.400 espectadors, uns 240 per funció.