Finalitzen les obres de reforma a l'Escola Municipal de Música de Bellpuig

Foto: Ajuntament de Bellpuig.

Les obres de l’Escola Municipal de Música de Bellpuig han finalitzat amb una inversió de prop de 138.000 €, on es guanya amb espais i comoditat per als usuaris.

Les obres han ocupat un llarg període de temps a causa de la rescissió del contracte amb l’empresa adjudicatària per causes no imputables a l’Ajuntament segons fonts del consistori. També hi han afectat la realització d’obres sobrevingudes i altres, com el canvi de la caldera de la calefacció i la modificació de la rampa d’accés a l’edifici.

Aquestes millores han permès aconseguir una gran sala sociocultural de prop de 110 m², aïllada acústicament, on s’hi realitzen les classes de percussió, les audicions i a més a més hi assaja la Banda Municipal de Música. S'ha assolit una nova aula amb la reducció del llarg passadís de la planta baixa. També s'ha fet una reforma integral dels banys, inclòs el forjat que separava les dues plantes i que es va creure necessari canviar-lo tot i no estar previst inicialment. I en els exteriors, la millora de l’accés a l’edifici compta amb una àmplia escalinata i una rampa.

A més a més, s’ha procedit al canvi de la caldera de la calefacció, ja que la que hi havia era molt vella i havia arribat al final de la seva vida útil. A part de substituir la caldera existent per una de nova i de la instal·lació d’una nova xemeneia d’acer inoxidable, es va aprofitar per adequar la sala de calderes a la normativa vigent i amb un quadre elèctric de comandament i protecció, amb totes les proteccions necessàries.

En total, la inversió feta per obres a l’Escola de Música ha estat de prop de 138.000 €.